Thursday, October 21, 2010

edinburgh festival

overlooking the show
masterclass with axel sheffler
spiegeltent
The sketches I made ages ago. In August. First one is from our degree show. As I am rather scared of mannequins I was a bit a challenge for me to spend a week overlooking the show sitting just opposite this preety mean looking lady. I am pround of myself that toward the end of the week I even managed to draw her! And two sketches from my favourite event ever - Edinburgh Book Festival.

Szkice, które zrobiłam wieki temu. Pierwszy jest jeszcze z czasów naszej wystawy. Raczej nie lubię manekinów, a tutaj byłam zmuszona spędzic cały tydzień w towarzystwie tej przerażającej pani. Całkiem byłam z siebie dumna, jak udało mi się ją nawet pod koniec tygodnia narysowac. A pozostałe dwa rysunki z mojej ulubionej imprezy edynburskiej - Edinburgh Book Festival. Niewiele lepszych rzeczy wydarza się w tym mieście.

2 comments:

Mada said...

Kasia, chce obserwować Twoj blog i chce zeby mi sie to pokazywalo na moim blogu, tak jak Tobie. Nie wiem jak to zrobic. Pomoz!

kasia said...

hej mada! musisz dodac gadzet to swojej strony. design - add and arrange page elements - add a gadget - blog list. tak to mniej wiecej wyglada w kolejnosci. mam nadzieje, ze pomoglam:)